Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
November 18, 2011
Image Size
1.4 MB
Resolution
2000×2000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
12,034
Favourites
876 (who?)
Comments
193
Downloads
462
×
Link X Zelda - You know... Link... by CharJeon Link X Zelda - You know... Link... by CharJeon
"You know... Link... There is something I've been meaning to talk to you about..." ~Zelda

Link and Zelda are so cute together in Skyward sword.

made in photoshop and manga studio
reference: god damn it, the link broke... anyone seen it? ;A;

I did an Draw this again! meme:

Other Zelda art:
Add a Comment:
 
:iconzeldawolfprincess:
ZeldaWolfPrincess Nov 15, 2013  Hobbyist General Artist
They're really cute in all games
ZELINK ROCKS
Reply
:iconcharjeon:
CharJeon Nov 15, 2013  Student Digital Artist
yeahh!! i hope they will kiss someday!!
Reply
:iconzeldawolfprincess:
ZeldaWolfPrincess Nov 17, 2013  Hobbyist General Artist
:dreaming: aaaaah Miyamoto listen to us zelink faaaaans... make a real zelink gameeeeee
Reply
:iconnayrusapphire:
NayruSapphire Oct 15, 2013  Hobbyist General Artist
Wow... I don't know how to tell you how amazing I think this is XD haha Well - it's absolutely beautiful and wonderfully done. I just ADORE these two and the expressions in the work are so incredible and realistic. Plus, I love Skyward Sword and I appreciate how you did the whole concept of the art. Anyway, brilliant!!!! :D Love it! <3
Reply
:iconcharjeon:
CharJeon Oct 15, 2013  Student Digital Artist
thank you!! have you seen the remake of this drawing? i did a draw this again meme :) fav.me/d5ubwrd
Reply
:iconjakrocker17:
jakrocker17 Sep 8, 2013  Student Traditional Artist
...she's gonna push him off the edge again, isn't she....
Reply
:iconcharjeon:
CharJeon Sep 8, 2013  Student Digital Artist
hahahaha XD maaaaaaaybe LOL
Reply
:iconenjaru-chan:
Enjaru-chan May 2, 2013  Hobbyist Artist
I like Skyward Sword!
Reply
:iconcharjeon:
CharJeon May 2, 2013  Student Digital Artist
I LIKE THE STORY, BUT THE GRAPHICS ARE MEH oops capslock
Reply
:iconzeldawolfprincess:
ZeldaWolfPrincess Nov 15, 2013  Hobbyist General Artist
Yeah I agree
it hurts my eyes
Reply
Add a Comment: